Συμβουλές για επιτυχημένη καταχώρηση αποστολών στην online εφαρμογή μας

Είσοδος στην εφαρμογή: sameday.gr επιλογή < Book Now >

1. Διευθύνσεις παραλαβής-παράδοσης:

  • Συμπληρώνοντας τις διευθύνσεις παραλαβής και παράδοσης επιλέγετε με κλικ από την αναπτυσσόμενη λίστα (drop-down list) για έγκυρη καταχώρηση.
  • Μπορείτε να εισάγετε κατευθείαν την επωνυμία της εταιρείας ή του οργανισμού από ή προς είναι η αποστολή σας και αν είναι εγγεγραμμένη στη Google maps θα εισαχθεί αυτόματα και η διεύθυνση.
  • Αν η διεύθυνση μετά τον αριθμό έχει και γράμμα, για να γίνει δεκτή ως έγκυρη, πρέπει να καταχωρήσετε το γράμμα στα αγγλικά (δηλ. για 57Α, 57Β, 57Γ καταχωρείτε 57a, 57b, 57c κτλ).
  • Return Job: το επιλέγετε για επιστροφή αμέσως μετά την παράδοση.

2. Είδος-Υπηρεσία:

  • Type: επιλέγετε envelope για φάκελο, box up to 2kgr για δέματα μέχρι 2 κιλά ή box για μεγαλύτερα δέματα.
  • Service type: Στη συνέχεια επιλέγετε το εικονίδιο με το ποδήλατο, τη μηχανή ή το αυτοκίνητο, ανάλογα με το τι θέλετε να μεταφέρουμε. Εάν η μεταφορά αφορά φάκελο ή δέμα με διαστάσεις μέχρι 30 X 30 X 30 επιλέξτε το εικονίδιο με τη μηχανή. Για μεγαλύτερα ή εύθραυστα αντικείμενα που δεν μεταφέρονται με μηχανή επιλέξτε το εικονίδιο με το αυτοκίνητο. Για in city green αποστολές επιλέξτε το ποδήλατο.
  • Εάν δεν εμφανίζεται στην εφαρμογή εικονίδιο ποδηλάτου, μηχανής ή αυτοκινήτου, σημαίνει πως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει διαθεσιμότηταγια την συγκεκριμένη υπηρεσία. Μπορείτε να δοκιμάσετε πάλι αργότερα.
  • Επιλέγοντας το εικονίδιο schedule, μπορείτε να προγραμματίσετε το δρομολόγιο σας για αργότερα. Μπορείτε να ορίσετε ώρα παραλαβής αργότερα μέσα στην ημέρα ή να προγραμματίσετε μια παραλαβή σε μελλοντική ημερομηνία. Η υπηρεσία schedule είναι διαθέσιμη στην εφαρμογή μας συνέχεια (24/7). Για να είναι έγκυρος ο προγραμματισμός δρομολογίου, θα πρέπει να αφορά στις ώρες λειτουργίας της εταιρείας (Δ-Π 08:30-18:30 & Σάββατο 09:00-16:00).

3. Χρόνος παράδοσης:

  • Priority: Αμέσως μετά επιλέγετε χρόνο παράδοσης, αυθημερόν ή επείγον. Το αυθημερόν αφορά σε παραδόσεις μέσα στην ημέρα και σε χρόνο έως 2-6 ώρες και το επείγον σε άμεσες παραδόσεις (1-2 ώρες).
  • Μόλις συμπληρώσετε τα παραπάνω εμφανίζεται η χρέωση για το δρομολόγιό σας (με βάση την απόσταση όπως προκύπτει από σχετικό αλγόριθμο της Google maps).
  • Στη συνέχεια πατώντας proceed προχωράτε στην επόμενη σελίδα.

4. Στοιχεία αποστολέα - παραλήπτη:

  • Εδώ συμπληρώνετε το όνομα και το τηλέφωνο του αποστολέα και του παραλήπτη και στο “Add note” δεξιά, προσθέτετε τυχόν σημειώσεις για την παραλαβή ή την παράδοση, πχ όροφος, κουδούνι, ή άλλες πρόσθετες οδηγίες.
  • Στο τηλέφωνο αφήνετε το +30 ως έχει για δίκτυα τηλεφωνίας Ελλάδας (το αλλάζετε μόνο για να βάλετε το πρόθεμα της χώρας που ανήκει το δίκτυο σας πχ +44 για δίκτυο Ηνωμένου Βασιλείου) και συμπληρώνετε δίπλα τον αριθμό σας (69……ή 21….….).
  • Sender Email: εδώ σημειώνετε το email σας, στο οποίο θα λάβετε τις ενημερώσεις σχετικά με την εξέλιξη της αποστολής σας και την απόδειξη παροχής υπηρεσίας ή το τιμολόγιο (αν δεν λάβετε ενημέρωση ελέγξτε και στα ανεπιθύμητα).
  • Recipient Email Address: προαιρετικά μπορείτε να καταχωρήσετε και το email του παραλήπτη, ώστε να λάβει ενημέρωση για το δρομολόγιο.

5. Πληρωμή:

  • Στη συνέχεια εισάγετε τα στοιχεία της κάρτας όπου θα γίνει η χρέωση. Τα στοιχεία της κάρτας σας δεν εμφανίζονται στην εταιρεία μας. Η διαχείριση της χρέωσης γίνεται από τρίτο πάροχο, την εταιρεία Stripe Inc.
  • Απαραίτητη η αποδοχή των όρων (terms and conditions) για συνέχεια στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
  • Separate billing details: συμπληρώνετε το email και τα στοιχεία στα οποία θα σταλεί η απόδειξη ή το τιμολόγιο, αν διαφέρουν από τα στοιχεία του αποστολέα-εντολέα.
  • Print waybill: μετά την επιτυχημένη καταχώρηση της αποστολής σας, έχετε τη δυνατότητα εκτύπωσης του voucher το οποίο μπορεί να συνοδεύσει την αποστολή σας (απαραίτητο για παραδόσεις σε Δημόσιους φορείς, ΔΕΔΔΗΕ κτλ).
  • Tracking URL: Στο email επιβεβαίωσης που θα λάβετε μετά την καταχώρηση (ελέγξτε και στα ανεπιθύμητα), θα λάβετε και έναν σύνδεσμο (Tracking URL) στον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε τα στάδια της αποστολής σας.
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβουμε αγορά σας από eshop στην Αττική, θα πρέπει το προϊόν να είναι εξοφλημένο στο κατάστημα και να έχετε ενημερώσει το eshop ότι θα στείλετε δικό σας courier. Μπορείτε να κάνετε εισαγωγή της παραγγελίας σας ή όποιου σχετικού εγγράφου επιθυμείτε από το “Attach files”. Επίσης, μπορείτε να καταχωρήσετε τον αριθμό παραγγελίας (του eshop) στο πεδίο “Add reference code”.
  • Στο support@sameday.gr είμαστε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε!

1. Διευθύνσεις παραλαβής-παράδοσης:

  • Συμπληρώνοντας τις διευθύνσεις παραλαβής και παράδοσης επιλέγετε με κλικ από την αναπτυσσόμενη λίστα (drop-down list) για έγκυρη καταχώρηση.
  • Μπορείτε να εισάγετε κατευθείαν την επωνυμία της εταιρείας ή του οργανισμού από ή προς είναι η αποστολή σας και αν είναι εγγεγραμμένη στη Google maps θα εισαχθεί αυτόματα και η διεύθυνση.
  • Αν η διεύθυνση μετά τον αριθμό έχει και γράμμα, για να γίνει δεκτή ως έγκυρη, πρέπει να καταχωρήσετε το γράμμα στα αγγλικά (δηλ. για 57Α, 57Β, 57Γ καταχωρείτε 57a, 57b, 57c κτλ).
  • Return Job: το επιλέγετε για επιστροφή αμέσως μετά την παράδοση.

2. Είδος-Υπηρεσία:

  • Type: επιλέγετε envelope για φάκελο, box up to 2kgr για δέματα μέχρι 2 κιλά ή box για μεγαλύτερα δέματα.
  • Service type: Στη συνέχεια επιλέγετε το εικονίδιο με το ποδήλατο, τη μηχανή ή το αυτοκίνητο, ανάλογα με το τι θέλετε να μεταφέρουμε. Εάν η μεταφορά αφορά φάκελο ή δέμα με διαστάσεις μέχρι 30 X 30 X 30 επιλέξτε το εικονίδιο με τη μηχανή. Για μεγαλύτερα ή εύθραυστα αντικείμενα που δεν μεταφέρονται με μηχανή επιλέξτε το εικονίδιο με το αυτοκίνητο. Για in city green αποστολές επιλέξτε το ποδήλατο.
  • Εάν δεν εμφανίζεται στην εφαρμογή εικονίδιο ποδηλάτου, μηχανής ή αυτοκινήτου, σημαίνει πως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει διαθεσιμότηταγια την συγκεκριμένη υπηρεσία. Μπορείτε να δοκιμάσετε πάλι αργότερα.
  • Επιλέγοντας το εικονίδιο schedule, μπορείτε να προγραμματίσετε το δρομολόγιο σας για αργότερα. Μπορείτε να ορίσετε ώρα παραλαβής αργότερα μέσα στην ημέρα ή να προγραμματίσετε μια παραλαβή σε μελλοντική ημερομηνία. Η υπηρεσία schedule είναι διαθέσιμη στην εφαρμογή μας συνέχεια (24/7). Για να είναι έγκυρος ο προγραμματισμός δρομολογίου, θα πρέπει να αφορά στις ώρες λειτουργίας της εταιρείας (Δ-Π 08:30-18:30 & Σάββατο 09:00-16:00).

3. Χρόνος παράδοσης:

  • Priority: Αμέσως μετά επιλέγετε χρόνο παράδοσης, αυθημερόν ή επείγον. Το αυθημερόν αφορά σε παραδόσεις μέσα στην ημέρα και σε χρόνο έως 2-6 ώρες και το επείγον σε άμεσες παραδόσεις (1-2 ώρες).
  • Μόλις συμπληρώσετε τα παραπάνω εμφανίζεται η χρέωση για το δρομολόγιό σας (με βάση την απόσταση όπως προκύπτει από σχετικό αλγόριθμο της Google maps).
  • Στη συνέχεια πατώντας proceed προχωράτε στην επόμενη σελίδα.

4. Στοιχεία αποστολέα - παραλήπτη:

  • Εδώ συμπληρώνετε το όνομα και το τηλέφωνο του αποστολέα και του παραλήπτη και στο “Add note” δεξιά, προσθέτετε τυχόν σημειώσεις για την παραλαβή ή την παράδοση, πχ όροφος, κουδούνι, ή άλλες πρόσθετες οδηγίες.
  • Στο τηλέφωνο αφήνετε το +30 ως έχει για δίκτυα τηλεφωνίας Ελλάδας (το αλλάζετε μόνο για να βάλετε το πρόθεμα της χώρας που ανήκει το δίκτυο σας πχ +44 για δίκτυο Ηνωμένου Βασιλείου) και συμπληρώνετε δίπλα τον αριθμό σας (69……ή 21….….).
  • Sender Email: εδώ σημειώνετε το email σας, στο οποίο θα λάβετε τις ενημερώσεις σχετικά με την εξέλιξη της αποστολής σας και την απόδειξη παροχής υπηρεσίας ή το τιμολόγιο (αν δεν λάβετε ενημέρωση ελέγξτε και στα ανεπιθύμητα).
  • Recipient Email Address: προαιρετικά μπορείτε να καταχωρήσετε και το email του παραλήπτη, ώστε να λάβει ενημέρωση για το δρομολόγιο.

5. Πληρωμή:

  • Στη συνέχεια εισάγετε τα στοιχεία της κάρτας όπου θα γίνει η χρέωση. Τα στοιχεία της κάρτας σας δεν εμφανίζονται στην εταιρεία μας. Η διαχείριση της χρέωσης γίνεται από τρίτο πάροχο, την εταιρεία Stripe Inc.
  • Απαραίτητη η αποδοχή των όρων (terms and conditions) για συνέχεια στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
  • Separate billing details: συμπληρώνετε το email και τα στοιχεία στα οποία θα σταλεί η απόδειξη ή το τιμολόγιο, αν διαφέρουν από τα στοιχεία του αποστολέα-εντολέα.
  • Print waybill: μετά την επιτυχημένη καταχώρηση της αποστολής σας, έχετε τη δυνατότητα εκτύπωσης του voucher το οποίο μπορεί να συνοδεύσει την αποστολή σας (απαραίτητο για παραδόσεις σε Δημόσιους φορείς, ΔΕΔΔΗΕ κτλ).
  • Tracking URL: Στο email επιβεβαίωσης που θα λάβετε μετά την καταχώρηση (ελέγξτε και στα ανεπιθύμητα), θα λάβετε και έναν σύνδεσμο (Tracking URL) στον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε τα στάδια της αποστολής σας.
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβουμε αγορά σας από eshop στην Αττική, θα πρέπει το προϊόν να είναι εξοφλημένο στο κατάστημα και να έχετε ενημερώσει το eshop ότι θα στείλετε δικό σας courier. Μπορείτε να κάνετε εισαγωγή της παραγγελίας σας ή όποιου σχετικού εγγράφου επιθυμείτε από το “Attach files”. Επίσης, μπορείτε να καταχωρήσετε τον αριθμό παραγγελίας (του eshop) στο πεδίο “Add reference code”.
  • Στο support@sameday.gr είμαστε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε!